Jak se věci mají...

Tímto blogem bych si chtěl vyzkoušet, jestli mi jde psaní a kritika her. Proto prosím piště na můj email a komentáře ke článkům. Recenze nejsou aktuální, ale někoho možná bude zajímat pohled na věc i z jiné strany, a rád se třeba potom k starší hře vrátí. Taky bych Vás rád upozornil, že recenze jsou subjektivní. Celkové hodnocení se samozřejmě budu snažit co nejobjektivněji ohraničit od recenze jako celku. Jo a nakonec: Jsme na blogu, takže na hlavní stranu se vleze pouze asi jedna recenze, proto se popřípadně dívejte do archívu, kde jsou články starší.
Děkuji

pondělí 8. února 2010

Hodnocení, celá čísla - novinka

Systém hodnocení: Celá čísla
Díky ohlasům a mému svědomí jsem se rozhodnul, že přejdu z procetuálního hodnocení na celá čísla od jedné do desíti. Všechna předchozí hodnocení budou zaokrouhlena. Hra by měla být taková a ne maková, a abych se nemusel stresovat kvůli jednomu procentu. Jde o jakousi evoluci mých recenzí. Proto dále pište na můj email (uvedený nahoře v horní liště)! Dále bych uvedl, které recenze si u vás vedly nejlépe a nejhůře. Stalker mi přišel zřejmě nejvíce subjektivní hodnocení, u Assassina jsem pak recenzi podle mého oživil o vtipěnjší text (slova).S tím se také stotožňuji, a budu se snažit mé chyby vylepšit.
Nejlepší: Assassins Creed
Nejhorší: S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Žádné komentáře:

Okomentovat